Pachetul FilmBox aduce clienţilor UPC în fiecare an peste 300 de filme în premieră la TV. Cele mai noi seriale şi cele mai celebre producţii cinematografice pot fi vizionate acum doar la UPC cu pachetul FilmBox. Pachetul include 3 canale: FilmBox Family, FilmBox Extra1 şi FilmBox HD, primul canal de filme în format HD lansat în Europa Centralã şi de Est. Ultimele două canale sunt exclusiv difuzate de UPC.
“Extinderea grilei de canale HD vine pentru a răspunde cerinţelor actuale ale clienţilor în ceea ce priveşte conţinutul TV. Putem vorbi de o preferinţă a acestora pentru tehnologii superioare, care permit experienţe noi. Totodată, consumatorii îşi doresc să se bucure de imagini şi sunet de o calitate superioară; filmele, documentarele şi transmisiunile sportive în format HD atrag în permanenţă clienţii către acest serviciu”, declară Severina Pascu, CEO UPC România.
Clienţii care aleg opţiunea HD - 3D de la UPC se bucură de cea mai mare grilă de canale HD, dar şi de singurul canal exclusiv 3D, High TV. Opţiunea HD - 3D le oferă abonaţilor UPC o experienţă unică de vizionare - imagini de 5 ori mai clare decât televiziunea digitală standard definition, cu detalii şi culori intense, dar şi sunet perfect Dolby Digital Surround 5.1.
Grila UPC de programe HD include în acest moment 13 canale: HBO HD, Eurosport HD, Sport.ro HD, TVR HD, PRO TV HD, Acasã TV HD, The History Channel HD, National Geographic HD, Discovery HD Showcase, Fashion TV HD, U TV HD, FilmBox HD şi High TV.
High TV va emite în primul an 400 de ore de conţinut 3D şi va continua să genereze peste 500 de ore de conţinut de calitate în fiecare an. Canalul oferă o gamă largă de programe în format 3D, de la modă şi ştiri mondene până la documentare despre călătorii şi celebrităţi.
Televiziunea HD a fost lansată în premieră în România de UPC, la începutul lunii octombrie 2009, şi a devenit în scurt timp unul dintre cele mai apreciate servicii oferite de companie. Numărul de abonaţi HD ai UPC România a cunoscut o evoluţie spectaculoasă - de la 2.000 la câteva săptămâni de la momentul lansării, la 13.000 în iulie 2010 şi la aproape 30.000 la sfârşitul lunii octombrie 2011.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu