marți, 8 noiembrie 2011

Creşteri pentru UPC România în T3 2011


În al treilea trimestru al acestui an UPC România a înregistrat creşteri pe segmentele de business în care activează: televiziune digitală şi prin satelit (DTH), Internet şi telefonie fixă. UPC s-a concentrat în continuare pe serviciile de televiziune digitală care reprezintă unul din punctele sale forte, atât la nivel european, cât şi în România, şi de asemenea a înregistrat importante creşteri şi pe segmentele de internet şi telefonie fixă, ca rezultat al eforturilor de promovare a celor mai bune oferte 3Play.

UPC a continuat trendul pozitiv în trimestrul III 2011, prin mărirea cu aproape 14.000 a bazei RGU - faţă de T2 2011 - ajungând la peste 1.555.000 abonamente. În luna octombrie 2011 am reuşit să adăugăm încă 8.100 RGU noi.

Televiziunea digitală a dus la creşterea bazei de clienţi UPC cu 4,4%, comparativ cu al doilea trimestru al acestui an. La sfârşitul lunii septembrie 2011 UPC are aproape 329.000 de clienţi de televiziune digitală. Trendul crescător pe acest segment este evidenţiat şi de rezultatul de la sfârşitul lunii octombrie 2011: 333.300 clienţi de televiziune digitală.

Faţă de anul trecut UPC a înregistrat o creştere de aproape 25% a numărului de clienţi de televiziune digitală.

Cu o creştere constantă în ultima perioadă s-a evidenţiat şi segmentul de televiziune prin satelit (DTH), numărul de clienţi pe acest segment la sfârşitul trimestrului III fiind de 255.500, adică o creştere de 5,6% faţă de trimestrul II. Iar la data de 30 octombrie UPC înregistrează deja 260.700 clienţi.

Faţă de anul trecut UPC a înregistrat o creştere de aproape 29% a numărului de clienţi de televiziune prin satelit.

Comparativ cu trimestrul anterior al acestui an, dar şi comparativ cu perioada similară a anului trecut, UPC şi-a extins numărul de clienţi şi pe segmentele de telefonie fixă şi internet.

Astfel, UPC a înregistrat o evoluţie pozitivă pe segmentul serviciilor de Internet, unde, la sfârşitul trimestrului III, înregistrează peste 266.000 clienţi, o creştere de 3,3% faţă de T2 2011 şi o creştere de 4,1% faţă de T3 2010. La sfârşitul lunii octombrie 2011 UPC înregistrează 270.500 clienţi la serviciul de internet. Odată cu lansarea în primăvara acestui an a serviciului de Internet Fiber Power, UPC oferă cea mai mare viteză de internet din România – 120 Mbps, aceasta contribuind la creşterea vânzărilor de abonamente de internet. Fiber Power continuă să fie un serviciu apreciat de clienţii noştri datorită vitezelor mari şi stabilităţii conexiunii.

Pe segmentul de voce UPC a ajuns la 167.200 clienţi, în T3 2011, o creştere de 4,6% faţă de T2 2011 şi o creştere de 17,6% faţă de T3 2010. La acest rezultat au contribuit semnificativ introducerea abonamentelor cu minute incluse şi flexibilitatea portofoliului de telefonie fixă, aducând astfel pe piaţă cele mai bune oferte. La sfârşitul lunii octombrie 2011 UPC înregistrează 172.000 clienţi e telefonie fixă.

Conform celui mai recent raport publicat de ANCOM, la 3 ani de la lansare, UPC este operatorul de telefonie cu cele mai multe numere portate din România cu un total de aproape 60.000 de numere. Astfel, UPC rămâne lider al portabilităţii numerelor în România pe segmentul telefoniei fixe.

Baza de clienţi pentru serviciul de televiziune analogică a înregistrat cea mai mică scădere de până acum, de 5,2% faţă de T2 2011, înregistrând 538.100 clienţi iar ritmul crescut de migrare a clienţilor la serviciul de televiziune digitală a făcut ca situaţia operaţională să nu fie afectată şi am reuşit să înregistrăm o uşoară creştere a veniturilor în lei de 1,2%.

“Aceste rezultate confirmă flexibilitatea si varietatea ofertelor si pachetelor de servicii create de UPC România. Succesul serviciilor DVR, HD, 3D, lnternet Fiber Power cu cea mai mare viteză de internet din România (120 Mbps), lansate în premieră în țara noastră arată că există în continuare cerere pe piaţă pentru ultimele tendințe în tehnologie răspunzând nevoilor si asteptărilor clienţilor legate de calitatea serviciilor”, declară Severina Pascu, CEO UPC România.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu