joi, 3 mai 2012

COSMOTE România lansează o nouă campanie de promovare a portofoliului de business

COSMOTE România prezintă o nouă campanie de promovare, dezvoltată de către Ogilvy&Mather România, care scoate în evidenţă  soluţiile integrate pe care compania le oferă clienţior săi business ce optează pentru a spori productivitatea angajaţilor lor prin adoptarea de soluţii de comunicare personalizate de înaltă calitate.

Clienţii business ai COSMOTE pot oferi angajaţilor lor cele mai moderne unelte de productivitate de la cel mai dinamic operator de pe piaţă: pachete de comunicare nelimitată de voce şi date, cele mai bune oferte de transfer de date utilizând fie un modem 3G fie un telefon mobil, soluţii eficiente de telefonie mobilă şi fixă împreună cu Romtelecom, gestionare în timp real a bugetului de comunicare, consultanţi dedicaţi pentru soluţii personalizate şi tarife competitive pentru telefoane mobile, tablete şi laptopuri, acces la e-mail pe telefonul mobil, acoperire excelentă şi calitate înaltă a serviciului de Relaţii cu clienţii.

Toate aceste beneficii sunt prezentate în noua campanie de promovare a portofoliului COSMOTE Business, lansată zilele acestea pe principalele canale de televiziune. COSMOTE România oferă soluţii personalizate de business cu scopul de a creşte eficienţa şi performanţele oricărei companii. Campania subliniază faptul că succesul oricărei companii depinde de deciziile luate de fiecare membru al echipei, spotul TV transmiţând ideea că un manager de succes le furnizează oamenilor săi instrumentele necesare pentru a le maximiza potenţialul de productivitate şi a-i sprijini în activităţile lor zilnice.

„O afacere puternică şi de succes începe cu o comunicare foarte bună. Top managementul trebuie să fie conectat în permanenţă cu toate noutăţile din interiorul şi din afara companiei, iar tehnologia oferă acum această posibilitate. COSMOTE consideră că angajaţii sunt unul dintre principalii vectori de creştere ai unei afaceri şi, de asemenea, aceştia reprezintă un factor cheie de decizie. Angajaţii au nevoie de o bună comunicare astfel încât compania să poată avea cea mai bună performanţă de pe piaţă”, a declarat Dana Bursuc, Marketing Communications Senior Manager, COSMOTE România.

Noua campanie de promovare a portofoliului COSMOTE Business arată că orice companie poate fi pe primul loc dacă utilizează cel mai eficient mix de instrumente de comunicare. COSMOTE Business oferă atât soluţii standard, cât şi soluţii personalizate, pentru a acoperi o gamă variată de nevoi.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu