marți, 22 mai 2012

Sistemul de Taxi Management aduce o creştere a eficienţei de 20%

Romtelecom Business Solutions lansează în premieră sistemul de Taxi Management, o soluţie de dispecerat taxi bazată pe tehnologia Android, ce ajută companiile de acest gen să crească eficienţa afacerilor lor cu până la 20%, prin automatizarea procesului de alocare a comenzilor către flotele de maşini. Această soluţie este folosită în prezent de câteva companii de taximetrie şi câteva mii de utilizatori în toată lumea.

Romtelecom este primul operator de telecomunicaţii din România care oferă o asemenea soluţie, bazată pe tehnologia cloud computing, ce permite monitorizarea în timp real a fiecărei comenzi şi maşini, inclusiv status-ul fiecăreia (liber, ocupat, în afara programului).

"Aceasta este prima dintr-o serie de noi soluţii bazate pe tehnologia cloud care creşte eficienţa, reduce costurile, îmbunătăţeşte ratele de ocupare şi oferă clienţilor un serviciu mai bun şi mai rapid. Ştim că dispecerizarea în timp real este esenţială pentru activitatea de taximetrie, iar Romtelecom a găsit cea mai bună soluţie pentru a susţine aceste companii:indiferent de locaţia şoferilor, soluţia le oferă datele necesare, în timp real. În plus, aplicaţia de dispecerizare poate fi rulată de pe orice terminal (desktop sau laptop) conectat la internet, ceea ce o face foarte prietenoasă şi uşor de folosit", explică George Makowski, Director Executiv Comercial, segmet business, Romtelecom.

Soluţia constă într-o aplicaţie dispecerat de administrare a comenzilor, bazată pe o conexiune la internet, ce permite introducerea de comenzi în sistem, alocarea manuală sau automată a acestora către cea mai apropiată maşină de client, posibilitatea de a calcula costul călătoriei precum şi alte facilităţi. Soluţia include şi o aplicaţie client, instalată pe dispozitivele folosite de şoferi, ce permite acestora primirea comenzilor, pe care le pot accepta sau respinge, apelarea clienţilor, vizualizarea rutei comenzii pe harta GPS şi altele. Soluţia include şi un buton de panică pentru şofer, care semnalizează centrului de comandă că acesta poate fi în pericol.

Pentru a putea beneficia de sistemul Taxi Management, o companie are nevoie de un computer, o conexiune la internet şi terminale Android pentru fiecare şofer al flotei, precum şi de o conexiune mobilă de date. Echipele de suport Romtelecom sunt pregătite să ofere demonstraţii ale modului de funcţionare a soluţiei şi să ajute companiile de taximetrie să folosească tehnologia în avantajul lor. O versiune a soluţiei compatibilă cu Sistemul de Operare iPhone (IOS) este, de asemenea, aşteptată să fie lansată în luna iunie a acestui an şi va fi pus la dispoziţie şi de Romtelecom.

Costul soluţiei este de 13,5 euro pe lună pentru fiecare maşină din flotă.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu