sâmbătă, 6 octombrie 2012

Samsung, locul 9 în clasamentul Interbrand 2012


Anul acesta, Samsung a crescut substanțial în topul Interbrand, unul dintre cele mai prestigioase topuri ce contorizează valoarea de brand. Compania ocupă în anul 2012 poziția a 9 - a, o creștere impresionantă față de anul 2011, când Samsung s-a situat pe locul 17. Poziția din top corespunde unei valori de brand de 32,9 miliarde $, față de 23,4 miliarde $ în anul precedent, una dintre cele mai mari din industrie. 

În anul 2012, Samsung a înregistrat o creștere a valorii de brand de 40%, depășind cu mult media de 16% a industriei. În ultimii 10 ani, Samsung a avut o creștere constantă a valorii de brand, iar anul 2012 este primul în care compania a ajuns în primele 10 poziții din topul Interbrand. Creșterea impresionantă se datorează inovațiilor constante pe care compania le-a integrat în toate categoriile sale de produse. 

Samsung este liderul pieței de telefoane mobile, iar printre cele mai apreciate dispozitive lansate de Samsung în ultimul an se numără smartphone-ul GALAXY S III, proiectat pentru a oferi o utilizare cu adevărat intuitivă, și GALAXY Note II, cel mai nou gadget din categoria de produse Note, creată de Samsung. 

Anul acesta, Samsung a revoluționat piața TV, prin lansarea noii game de televizoare SMART TV, ce încorporează tehnologia Smart Interaction. Aceasta permite controlul televizoarelor prin gesturi și comenzi vocale. În plus, Samsung a înregistrat o creștere constantă și a celorlalte categorii de produse – IT, Digital Image și Digital Appliance – toate având o contribuție importantă la poziția companiei în topul Interbrand. Camera foto GALAXY Camera, notebook-ul Samsung Seria 9, sau mașina de spălat Ecobubble, ce poate fi controlată cu ajutorul smartphone-ului, sunt doar câteva dintre dispozitivele inovatoare create de Samsung, care au fost foarte bine primite de către utilizatori.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu