Anul acesta, Samsung a crescut substanțial în topul Interbrand, unul dintre cele mai prestigioase topuri ce contorizează valoarea de brand. Compania ocupă în anul 2012 poziția a 9 - a, o creștere impresionantă față de anul 2011, când Samsung s-a situat pe locul 17. Poziția din top corespunde unei valori de brand de 32,9 miliarde $, față de 23,4 miliarde $ în anul precedent, una dintre cele mai mari din industrie.
În anul 2012, Samsung a înregistrat o creștere a valorii de brand de 40%, depășind cu mult media de 16% a industriei. În ultimii 10 ani, Samsung a avut o creștere constantă a valorii de brand, iar anul 2012 este primul în care compania a ajuns în primele 10 poziții din topul Interbrand. Creșterea impresionantă se datorează inovațiilor constante pe care compania le-a integrat în toate categoriile sale de produse.
Samsung este liderul pieței de telefoane mobile, iar printre cele mai apreciate dispozitive lansate de Samsung în ultimul an se numără smartphone-ul GALAXY S III, proiectat pentru a oferi o utilizare cu adevărat intuitivă, și GALAXY Note II, cel mai nou gadget din categoria de produse Note, creată de Samsung.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu