Astfel, clienţii COSMOTE România vor putea să vorbească mai mult cu prietenii, familia sau colegii în timpul călătoriei lor spre casă, serviciu sau spre o întâlnire. Mai mult, ei au posibilitatea de împărtăşi cu prietenii online toate întâmplările neaşteptate întâlnite în drumul lor cu metroul pe Facebook, Twitter sau Instagram. Aceştia pot asculta un radio online folosind cea mai mare viteză oferită de reţeaua 3G sau chiar să se uite la posturile preferate pe Dolce Mobile TV.
„Metroul este unul dintre cele mai utilizate şi populare mijloace de transport din Bucureşti, zeci de mii de oameni folosind-ul zi de zi. De aceea, prin îmbunătăţirea capacităţii, atât în ceea ce priveşte calitatea, cât şi acoperirea reţelei, pe zonele de voce şi pe date, venim în întâmpinarea nevoilor de comunicare ale clienţilor noştri, oferind servicii de comunicare de cea mai bună calitate”, a declarat Lampros Iskos, Chief Technology Officer, COSMOTE România.
Serviciile 3G sunt disponibile pentru peste 68% din populaţie. Baza de clienţi 3G a crescut semnificativ în primul semestru, cu 113% comparativ cu prima jumătate a lui 2011.
În prezent, reţeaua de metrou Bucureşti se întinde pe 69,25 km de linii duble, distribuiţi pe patru magistrale şi 51 de staţii. Distanţa medie dintre două staţii este de 1,5 km.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu