Concluziile studiului GfK arată că 70% dintre utilizatori consideră tehnologia modernă foarte interesantă şi încearcă să o folosească cât mai mult posibil. Peste jumătate dintre ei cred că aspectul şi stilul unui produs electronic sunt importante in decizia de cumpărare, dar această decizie este luată pe criterii de utilitate - cumpără produse care să îi ajute să facă ce au nevoie şi nu pentru distracţie.
Aproape jumătate dintre ei sunt animaţi de nevoia de a stăpâni tehnologia modernă şi de a fi la curent cu noutăţile, în vreme ce 44% cumpără produse care pot fi upgradate sau actualizate.
Ce ştiu românii să facă cu un smartphone?
Cea mai mare parte a deţinătorilor de smartphone-uri (79%) obişnuiesc să-şi verifice mailul, fie că este vorba de cel personal sau cel de serviciu.
În jur de două treimi folosesc smartphone-ul pentru a vizita diferite comunităţi online şi reţele sociale sau ca pe o agendă pentru programări. Un procent semnificativ (47%) declară că obişnuieşte să facă fotografii şi să posteze informaţii în social media, dar există şi tendinţa de a căuta informaţii pe internet direct în magazin, atunci când se află la cumpărături, despre produsele pe care intenţionează să le achiziţioneze (41%). Celor mai tineri le place să găsească în orice moment un loc de distracţie în oraş (32% dintre utilizatori).
Top 5 cele mai folosite aplicaţii
Numărul mediu de aplicaţii descărcate este de 22, jumătate dintre aplicaţiile pe care le descarcă le şi păstrează şi aproape o treime sunt folosite zilnic (4 aplicaţii).
În mod obişnuit, deţinătorii de smartphone-uri din România utilizează:
1. Email/ Chat/ Instant Messenger (76%)
2. Muzica/ Radio (60%)
3. Retele sociale/ Bloguri (57%)
4. Jocuri/ Petrecerea timpului liber (54%)
5. Stiri/ Meteo (49%)
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu