luni, 9 aprilie 2012

Romtelecom ia măsuri împotriva spammerilor

Ca urmare a repetatelor sesizări primite de la clienţii săi în legătura cu probleme de trimitere sau primire a e-mailurilor, cauzate de anumiţi generatori de spam, Romtelecom a luat o serie de măsuri începând cu identificarea generatorilor de spam, iar în continuare, din data de 9 aprilie, va proceda la notificarea acestora în consecinţă. În situaţia în care clientul notificat nu va lua măsurile corespunzătoare de îndepărtare a sursei problemei detectate, portul 25 SMTP va fi blocat.

Limitarea accesului la portul 25 se adresează doar aplicaţiilor care folosesc protocolul SMTP pentru recepţionarea de e-mail-uri, iar clienţii care vor avea portul blocat vor putea în continuare să navigheze pe Internet şi să trimită e-mail-uri, accesarea acestor servicii de mail prin web nefiind afectată.

Romtelecom îşi continuă acţiunile de responsabilitate faţă de clienţii săi de Internet, în vederea protejării celor care pot să devină victime colaterale în procesul de spamming, având în vedere că, odată ce un IP este identificat ca generator de spam, toate adresele de IP din aceeaşi clasă sunt afectate.

Astfel, după etapa de identificare, compania va aborda utilizatorii generatori de spam, oferindu-le şi soluţii de rezolvare a situaţiei (produse anti-virus, suport tehnic şi alte sugestii), în funcţie de caracteristicile specifice fiecărui segment în parte.

Romtelecom speră ca prin aceste măsuri să tragă un semnal de alarmă asupra folosirii cu responsabilitate a mediului online şi, în acelaşi timp, să îmbunătăţească experienţa clienţilor în utilizarea serviciilor de Internet.

În acest context, pe lângă suport tehnic personalizat, Romtelecom poate oferi clienţilor săi produse anti-virus performanţe de securitate online, la preţuri începând de la 1,24 euro/lună (TVA inclus).

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu