Orange împlineşte astăzi 10 ani de la lansarea brandului pe piaţa din România. Sub deviza unui brand care oferă servicii simple, inovatoare şi accesibile, Orange s-a integrat natural în activitatea clienţilor şi a adus în premieră servicii şi produse inovatoare, menite să le facă viaţa mai uşoară.
Toate aceste demersuri s-au reflectat în rezultatele obţinute încă din primii ani de după rebranding, când Dialog şi ALO au devenit Orange. Astfel, estimările companiei prognozate pentru următorii ani au fost depăşite prin creşterea semnificativă a numărului de clienţi ajungând ca, la finalul anului 2003, numărul de clienţi să fie cu 50% mai mare faţă de 2002, iar în 2004 cu 123%.
Compania se ghidează după cinci valori importante, care se regăsesc în toate acţiunile pe care le întreprinde. Orange este simplu, deschis, surprinzător, dinamic şi onest. De-a lungul celor 10 ani Orange a lansat mai multe premiere în România, printre care se număra programul Orange Thank You, serviciul MMS, Orange film, tehnologia 3G, oferta pentru juniori şi cea pentru seniori, serviciul HD Voice şi cea mai mare viteză de internet mobil de 43,2 Mbps.
Astăzi, cu ocazia acestei aniversari, Orange porneşte o campanie care completează programul intern de voluntariat „tu pentru comunitate”, prin care acordă o zi liberă pe an angajaţilor care doresc să se implice în acţiuni de voluntariat. Astfel, cei care susţin şi contribuie la dezvoltarea comunităţii pot alege proiecte sociale, din domenii precum educaţie, cultură, sănătate sau mediu. Aceasta iniţiativă face parte din strategia de responsabilitate socială a companiei şi încurajează angajaţii să se înscrie în proiecte pe care Orange le susţine deja sau să propună activităţi de voluntariat compatibile cu preferinţele lor.
„Orange reprezintă atât pentru angajaţi, cât şi pentru clienţii noştri, un brand dinamic şi deschis, cu valori pe care le transpunem în activităţile zilnice. Ne-am dorit ca aniversarea celor 10 ani de brand Orange în România să reprezinte mai mult decât o sărbătorire şi să vorbească despre valorile noastre. Prin acest program de voluntariat vom susţine comunitatea locală şi vom contribui nu doar financiar sau prin produsele oferite, ci şi cu timpul şi experienţa noastră.” a declarat Jean-Francois Fallacher, CEO Orange România.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu