joi, 21 iunie 2012

Orange şi BRD încep testarea tehnologiei NFC

Începând cu data de 20 iunie, Orange România şi BRD - Groupe Société Générale lansează în premieră în România un proiect pilot care îşi propune să testeze soluţia Near Field Communication (NFC) integrată îin cartela SIM.

Peste 100 de persoane ce deţin un cont bancar la BRD  - Groupe Société Générale au primit telefoane mobile Blackberry şi SIM-uri speciale cu capabilităţi NFC pentru a le utiliza la plata produselor şi serviciilor la comercianţii acceptanţi. Plăţile vor fi posibile la cele peste 2000 de POS-uri compatibile cu tehnologia NFC, care au fost instalate de BRD la comercianţii din toată ţara, precum şi la orice alt comerciant din ţară şi din străinătate care are instalate cititoare speciale contactless compatibile PayPass Mastercard. Clienţii vor putea efectua uşor şi în siguranţă plăţi folosind telefonul mobil pentru a achita cumpărăturile din supermarketuri, restaurante fast-food, farmacii sau pentru accesul la metrou.

Tehnologia NFC va oferi utilizatorilor noi experienţe în special în ceea ce priveşte efectuarea de plăţi, accesul în mijloacele de transport sau utilizarea cardurilor de loialitate, urmând ca în viitor toate acestea să fie integrate de SIM-ul Orange. În loc să folosească  bani lichizi pentru a plăti produse sau bilete de transport, clienţii vor putea să apropie telefonul de cititorul contactless şi să pornească imediat mai departe.

„Această iniţiativă aduce o tehnologie nouă cu potenţial, atât în România, cât şi în străinătate, şi reconfirmă dorinţa noastră, ca lider şi ghid în lumea digitală, de a aduce clienţilor servicii inovatoare şi de calitate. Telefoanele mobile sunt mereu prezente în vieţile noastre, aşa că pot fi folosite atât ca instrumente de plată, cât şi pentru a aduna informaţii sau pentru a oferi acces în clădirile de birouri. Dorim să oferim experienţa NFC tuturor clienţilor, aşa că vom dezvolta parteneriate care să le permită să beneficieze de toate avantajele oferite de această tehnologie inovatoare”, a declarat Julien Ducarroz, Chief Commercial Officer în cadrul Orange România.

„Plăţile trebuie să fie simple şi sigure, iar cea mai importantă miză pentru noi este să răspundem nevoilor clienţilor cu soluţii inovatoare precum tehnologia NFC. Acest produs ne va permite să servim mai bine nevoile clienţilor noştri şi să oferim noi beneficii comercianţilor. Prin această iniţiativă dorim să dezvoltăm parteneriate şi să oferim clienţilor noştri cele mai eficiente şi avansate metode de plată”, a spus Gheorghe Marinel, Director General Adjunct al BRD-Groupe Société Générale.

Grupul France Telecom - Orange este printre primii promotori ai tehnologiei NFC în Europa, prin lansări şi proiecte de testare în toate marile pieţe, precum Franţa, Marea Britanie, Polonia şi Spania.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu