UniCredit Tiriac Bank a lansat la începutul acestui an un nou serviciu, care permite reîncărcarea cartelelor de telefon mobil pre-plătite la orice bancomat (ATM) sau multifuncţional non-stop banking (BNA) din reţeaua băncii, fără niciun cost suplimentar pentru clienţi.
În premieră pentru piaţa bancară din România, UniCredit Ţiriac oferă o soluţie foarte accesibilă, rapidă şi avantajoasă pentru reîncărcarea cartelelor la oricare dintre marii operatori de telefonie mobilă: Vodafone, Orange şi Cosmote.
Nu numai că procedeul de reîncărcare este extrem de simplu, dar reîncărcarea se face automat - clientul nu mai trebuie să trimită către operator un cod şi să aştepte ca suma să îi fie transferată pe cartelă. Acum, cu această soluţie de reîncărcare, suma dorită se încarcă imediat. Serviciul este disponibil pentru întreaga reţea de ATM-uri UniCredit Ţiriac Bank, folosind cardul de la orice bancă, sau pentru oricare dintre BNA-urile aceleiaşi bănci, folosind fie un card bancar, fie numerar.
"Pentru noi este foarte important să oferim soluţii inovatoare şi avantajoase, care să îi ajute pe consumatori să economisească timp şi efort. Considerăm că prin lansarea serviciului de reîncărcare am reuşit încă o dată să facem acest lucru - pentru orice posesor de cartelă telefonică, dovada fiind numărul mare de reîncărcări efectuate în perioada de testare", a declarat Bogdan Spuza, director marketing şi segmente în cadrul Diviziei de Retail a UniCredit Ţiriac Bank.
Reţeaua UniCredit Ţiriac Bank numără în prezent aproximativ 460 de ATM-uri şi 98 de BNA-uri, acestea din urmă putând fi folosite pentru multiple operaţiuni: retragere şi depunere de numerar, plata utilităţilor, schimb valutar, constituire de depozite la termen etc.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu