joi, 9 februarie 2012

Clienţii Vodafone România au scăzut cu 3,1%

În perioada 1 octombrie - 31 decembrie 2011, Vodafone România a înregistrat 8,327,280 e clienţi, la data de 31 decembrie 2011. Creştere semnificativă la numărul de clienţi de Internet pe mobil: 77% mai mult clienţi faţă de trimestrul anterior şi 75% mai mulţi faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Veniturile de Internet mobil au crescut cu 33% faţă de trimestrul anterior şi cu 58% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. ARPU mobil a fost de 7,3 Euro, în creştere cu 1,4% fata de trimestrul anterior şi cu 9,3% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.

Vodafone România anunţă rezultatele financiare pentru cel de-al treilea trimestru al anului financiar 2011/2012, încheiat la 31 decembrie 2011, potrivit rezultatelor anunţate astăzi de Vodafone Group Plc..

Vodafone România avea 8,327,280 de clienţi la 31 decembrie 2011, în scădere cu 3,1% faţă de trimestrul anterior, ca rezultat al deconectărilor continue a utilizatorilor prepay inactivi din baza de clienţi.

În zona datelor mobile, s-a înregistrat o creştere semnificativă, atât în ceea ce priveşte numărul de utilizatori, cât şi veniturile. Astfel, numărul utilizatorilor de Internet pe mobil a crescut cu 77%  faţă de trimestrul anterior, şi cu 75% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Veniturile de Internet pe mobil au crescut cu 33% faţă de trimestrul anterior şi cu 58% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.

ARPU mobile (Venitul mediu pe utilizator) a avut valoarea de 7,3 Euro la 31 Decembrie 2011, în creştere cu 1,4% faţă de trimestrul anterior şi cu 9,3% faţă de anul anterior.

La 31 decembrie 2011, abonaţii reprezentau 41%, iar utilizatorii Cartelei Vodafone 59% din totalul bazei de clienţi a Vodafone România.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu