joi, 27 februarie 2014

Vodafone extinde reţeaua de magazine în franciză la nivel naţional


Vodafone anunţă extinderea reţelei de magazine în sistem de franciză la nivel naţional. Românii cu iniţiativa din toată ţară care vor să pornească o afacere se pot alătură acestui model de business, aplicând online.
În prezent, Vodafone are 19 magazine deschise în sistemul de franciză, în Bucureşti, Iaşi, Cluj, Arad, Fălticeni, Piatră Neamţ, Mediaş, Sighişoara, Bistriţa, Viseul de Sus, Zalău, Uricani, Comarnic, Caracal, Mizil şi TarguMures, iar două dintre acestea sunt deja aliniate la nouă identitate şi noul design global al Grupului Vodafone.

Numărul acestora va ajunge la 50, în următoarele două luni, şi va continuă să crească pe parcursul întregului an.
Programul de Franciză Vodafone este un model de business ce îmbină experienţă de retail Vodafone cu antreprenoriatul partenerilor de franciză. Magazinele din acest sistem au aceleaşi standarde de imagine şi calitate a serviciilor că şi magazinele Vodafone. Partenerii au acces la know-how-ul, sistemele şi aplicaţiile Vodafone, precum şi la programele de pregătire pentru personalul de vânzări.
Activitatea noului program este reglementată printr-un contract de franciză între Vodafone şi partener. La intrarea în acest model de business, se percepe o taxa de franciză care variază între 2.500 şi 15.000 de euro, în funcţie de factori precum tipul locaţiei, suprafaţă, zona geografică şi nivelul de investiţii necesară menajării şi echipării spaţiului comercial. În plus, potenţialul partener trebuie să dispună şi de un capital de investiţie ce porneşte de la 10.000 de euro, care acoperă garanţia aferentă liniei de credit comercial şi rulajul din primele două luni de activitate. 

Vodafone are în acest moment aproape 200 de magazine proprii şi alte câteva sute de magazine deţinute de partenerii exclusivi.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu