Noul serviciu poate fi utilizat, gratuit, de către toţi clienţii Vodafone care au un smartphone cu o conexiune activă la Internet, atât prin aplicaţia MyVodafone, pentru iOS şi Android, cât şi prin site-ul pentru mobil m.vodafone.ro.
“Serviciul de chat mobil vine să completeze portofoliul de canale prin care oferim asistenţă clienţilor Vodafone. Datele noastre au arătat că 70% dintre utilizatorii Vodafone care au un smartphone îşi doresc să interacţioneze cu consultanţii noştri prin chat mobil. În prezent, avem nouă canale de servicii de relaţii cu clienţi, constând în numere de telefon dedicate, email, forum, twitter, facebook şi chat mobil. Răspundem, şi în felul acesta, tendinţei utilizatorilor, de a migra din ce în ce mai mult către online, pentru o experienţă confortabilă şi mereu la îndemână”, a spus Ana Alexe, Director Customer Operations.
Traficul de date efectuat pe site-ul pentru mobil, în aplicaţie şi în chat este gratuit, pentru toţi utilizatorii Vodafone.
Pentru a intră în legătură, online, cu un consultant al serviciului de relaţii cu clienţii, utilizatorii trebuie fie să se autentifice în MyVodafone şi să acceseze butonul de chat, fie să activeze mai întâi chat-ul şi ulterior să se autentifice.
În momentul de faţă, canalele prin care Vodafone oferă asistenţă clienţilor sunt:
*777 (pentru servicii de date)
*228 (pentru urgenţe, cum ar fi blocarea sau deblocarea unui număr)
*222
*555 (cu prioritate, taxabil cu 0.68 euro pe apel, TVA inclus, indiferent de durata apelului)
Email: persoane.fizice_ro@vodafone.com şi persoane.juridice_ro@vodafone.com
Forum: forum.vodafone.ro
Twitter: www.twitter.com/vodafonebuzz
Facebook: www.facebook.com/vodafonero
Chat mobil: m.vodafone.ro/mobil/chat din site-ul mobil, sau direct din aplicaţia MyVodafone
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu