marți, 30 aprilie 2013

Clever Taxi va înlocui sistemul existent de comandă a taxiurilor în Aeroportul Otopeni


Începând din 30 aprilie, pasagerii care doresc să comande un taxi în zona Sosiri din cadrul Aeroportului Internaţional Henri Coandă din Bucureşti vor putea folosi sistemul Clever Taxi.

Astfel, Compania Naţională Aeroporturi Bucureşti, în colaborare cu Clever Tech şi având sprijinul Orange, pune la dispoziţia pasagerilor două chioşcuri cu afişaj digital touch screen ce folosesc sistemul Clever Taxi. Cu ajutorul acestora călătorii români şi cei străini vor putea comanda un taxi şi vor fi preluaţi de acesta din zona Sosiri, taxiurile comandate având acces în această zonă. Chioşcurile cu afişaj digital permit comandarea unui taxi în mai multe limbi de circulaţie internaţională şi tipărirea unui bon cu detaliile privind compania de taxi comandată, numărul de indicativ al maşinii, intervalul de timp estimat până la sosirea taxiului, numărul de telefon al dispeceratului şi adresa de e-mail pentru sugestii şi sesizări.

Comenzile transmise prin sistemul Clever Taxi vor fi preluate cu prioritate de şoferii taximetrişti din Bucureşti afiliaţi celor 12 companii de taximetrie care participă în program. Oferta este în permanenţă extinsă şi către alte companii de taxi din Bucureşti.

De la lansarea, în octombrie, a aplicaţiei mobile Clever Taxi au fost preluate si confirmate peste 1 milion de comenzi de taxi.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu