marți, 3 decembrie 2013

Oferte speciale în magazinele Vodafone

Magazinul Vodafone din Băneasa Shopping City are acum o nouă identitate vizuală. Între 4 şi 7 decembrie, în toată magazinele Vodafone vor fi “Sales Days”, cu reduceri de până la 100% la smartphone-uri de top. Vodafone anunţă lansarea Programului de Franciză pentru magazinele sale.

Vodafone România a redeschis magazinul sau din Băneasa Shopping City, cu o nouă identitate vizuală, aliniată noilor tendinţe globale de design ale companiei. Nouă amenajare interioară aduce utilizatorilor o experienţă simplificată în interacţiunea cu produsele, serviciile şi brand-ul Vodafone.

Printre avantajele noului design se numără accesibilitatea crescută la zonele de interes, modularitatea spaţiului, finisajele şi design-ul premium.

Vodafone Sales Days vor aduce, pentru orice abonament nou sau reînnoit, o reducere de până la 100% la smartphone-urile de top din portofoliul nostru. Astfel, Samsung Galaxy S4 sau BlackBerry Z30 vor putea fi achiziţionate, în această perioada, la preţul de 0 Euro, împreună cu abonamentul RED 59, pe doi ani. De asemenea, şi Samsung Galaxy Express ÎI, disponibil exclusiv la Vodafone, are un preţ de 0 Euro, cu pachetul RED 29 şi extraopţiunea Smartphone Plus 300 MB, pe doi ani. Mai multe informaţii vor fi disponibile pe pagină www.vodafone.ro/shop.

Vodafone are în acest moment 610 magazine exclusive, dintre care 200 sunt magazine proprii şi 410 sunt deţinute de Parteneri exclusivi (dealeri). De curând, Vodafone a introdus Programul de Franciză, care se adresează românilor cu iniţiativa, atraşi de domeniul inovator şi dinamic al comunicaţiilor mobile. În prezent, Vodafone are deja în reţeaua să 7 magazine ce operează în sistemul de franciză, iar alte 6 vor fi deschise până la sfârşitul acestui an.

Programul de Franciză Vodafone este un model de business ce îmbină experienţă de retail Vodafone cu entuziasmul şi implicarea partenerilor francizati. Magazinele din acest sistem au aceleaşi standarde de imagine cu magazinele Vodafone şi un nivel ridicat de calitate a serviciilor prestate. Vodafone oferă francizatilor acces la know-how-ul, sistemele, aplicaţiile, standardele de imagine Vodafone şi la programele de pregătire pentru personalul de vânzări.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu