vineri, 28 octombrie 2011

COSMOTE continuă povestea din "Fluturele" cu "Mama şi fiul"

COSMOTE România lansează astăzi o nouă campanie de comunicare adresată abonaţilor săi, care îşi propune să reitereze mesajul transmis prin platforma „Fluturele”. Noua campanie ne îndeamnă să-i ascultăm pe cei din jurul nostru şi ne arată cât este de importantă grija faţă de cei dragi. Aceasta sugerează că a acorda timpului necesar pentru a asculta este probabil cea mai bună cale pentru a dobândi o stare de spirit mai bună.

Viaţa nu este foarte răbdătoare cu noi, iar în momentele grele, sunăm adesea un prieten sau o rudă apropiată pentru a le povesti experienţele noastre. Poate nu este întotdeauna un gest binevenit, întrucât astfel transferăm stările noastre apăsătoare asupra unor persoane care nu le merită. Noul clip sugerează o altă abordare: există întotdeauna o persoană căreia îi pasă de tine şi ale cărei întâmplări ar putea să te detaşeze de sentimentele copleşitoare. “Mamă, sunt mai bine acum”, spune personajul din spot, la finalul unei conversaţii emoţionale cu mama sa.

 „Ca urmare a succesului campaniei „Fluturele”, ne-am dorit să extindem platforma de comunicare „Timp să ascultăm”, o abordare deosebită şi originală pentru acestă categorie, şi să arătăm, mai clar, ceea ce noi, COSMOTE, propunem: utilizarea telefoniei mobile nu pentru a număra minute, ci pentru a auzi vocea celor dragi, pentru a comunica şi înlătura distanţa fizică”, a declarat Dana Bursuc, Marketing Communications Senior Manager, COSMOTE România.

După spotul TV „Fluturele”, care a mişcat publicul şi a generat multe reacţii pozitive în social media, COSMOTE România continuă comunicarea în direcţia “Timp să ascultăm”, venind cu o propunere concreta care oferă timpul necesar pentru a asculta şi a comunica pe îndelete.

Spotul TV „Mama şi fiul” promovează planul tarifar de voce XL care, pentru doar 18.60 euro pe lună, include 250 de minute naţionale şi internaţionale, 2.000 de minute în reţea, 2.000 sms-uri în reţea, 150 MMS-uri în reţea, 1.500 de minute pentru apeluri video în reţea, 2.000 de minute către Romtelecom fix şi 150 MB trafic de date.

Spotul TV Cosmote „Mama şi fiul”:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu