sâmbătă, 30 august 2014

Premieră: Vodafone lansează serviciul de recunoaştere automată a vorbirii

În premieră pe piaţă românească de telecomunicaţii, Vodafone introduce serviciul de recunoaştere automată a vorbirii (Automatic Speech Recognition), pentru abonaţii care apelează serviciul de Relaţii cu Clienţii la numărul *222.

Cu noul serviciu de recunoaştere automată a vorbirii, abonaţii încep instantaneu convorbirea, iar timpul petrecut pentru a găsi răspunsul solicitărilor se reduce. Clienţii îşi pot exprimă solicitarea succinct, iar sistemul recunoaşte instant mesajul rostit de utilizator, analizează cererea şi oferă un răspuns sau direcţionează apelul către echipa potrivită pentru a oferi o rezolvare.

Astfel, nouă soluţie le permite abonaţilor să îşi folosească propriile cuvinte pentru a descrie motivul apelului, elimina complexitatea navigării şi generează o rezolvare mai rapidă şi mai eficientă.

În perioada următoare, Vodafone România va lucra la îmbunătăţirea ratei de recunoaştere şi, implicit, a numărului de clienţi care pot primi instant o rezoluţie. Serviciul va fi extins, gradual, atât din punct de vedere al funcţionalităţilor, cât şi al accesibilităţii.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu